Зв'яжіться з нами
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Консультація спеціаліста
050 390-00-18
Графік роботи
Пн. - Пт. (9:00 - 18:00)
Сб. - Нд. (Вихідний)
Як дістатися до нас
Наша адреса: 04074, м. Київ, вул. Коноплянська,12

nvpdinltd@gmail.com
dinltd@i.ua
050 390-00-18

nvpdinltd@gmail.com
099 373-57-59

labdinltd@gmail.com
050 411-77-46; 093 454-83-76
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СКАРГ
Скарги або апеляції
У разі надходження апеляції чи скарги на адресу ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД», управління апеляцією чи скаргою здійснюється згідно з вимогами цієї процедури.Всі апеляції, скарги направляються тільки в письмовому вигляді (лист, повідомлення по електронній пошті).
Подача апеляції, скарги не зупиняє дії прийнятих рішень ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД».
При отриманні скарги вона аналізується ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД» з метою визначення, чи стосується вона діяльності ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД», якщо так, то для розгляду апеляцій та скарг в ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД» створюється (в кожному конкретному випадку) Апеляційна комісія (далі Комісія), яка розглядає апеляції та скарги.
Функції, обов’язки, права та відповідальність апеляційної комісії встановлені у Положенні про апеляційну комісію ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД» НД П № 034-13 .
ООВ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД» підтверджує отримання скарги або апеляції та сповіщає подавця скарги або апеляції про її отримання.